środa, 18 maja 2016

zapowiadana niespodzianka CANDY!!

Witajcie kochani!!
Niedużo osób tu zagląda, ani niedużo mnie obserwuje, ale chciałam dla was coś zrobić.
Obiecałam niespodziankę i słowa dotrzymam.
ZAPRASZAM NA ANGIELSKIE CANDY!
Zasady: pod tym postem zostawiamy chęć udziału w candy oraz adres swojego bloga na którym umieszczamy podlinkowany banerek z info o candy.
Zapisy trwają do 18 czerwca, po tym terminie rozlosuję dwie nagrody,jedną główną a drugą pocie szajkę.
A co będzie nagrodą?
Nagroda będzie się powiększać co kilka dni o jakiś typowo angielski gadżet,np breloczki, flaga, magnes herbata. W paczce może się znaleźć wszystko!!!
MOŻE BANEREK NIE JEST POWALAJĄCY ALE ZAPRASZAM


Pierwsza nagroda to magnes z Londynu taki jak na zdj.
MIŁEGO DNIA

4 komentarze:

  1. Staję w kolejce, a bannerek daję w sekcji z rozdaniami na: http://happyafterblog.blogspot.com/
    Może mi szczęście dopisze?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja ustawiam się w kolejce :-) Uwielbiam magnesy... :-)
    wszystkomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też z chęcią się zapiszę:) mam już puszki ozdobne z Londynu:) pozdrawiam i zapraszam do siebie:) www.basia30.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń