piątek, 15 kwietnia 2016

Piątkowo z Relaxem

Przed pracą należy się zrelaksować, tym bardziej że to piątek,  więc kawka i szydełko jak najbardziej wskazane. A na dokładkę oglądam Kuchenne rewolucje sezon 8 odcinek 5 i żeby było śmiesznie pani M pichci w Relaxie. Bardzo lubię ten program. Wiadomo ma on swoich zwolenników i przeciwników jak wszystko. No ja niestety nie posiadam Polskiej telewizji więt taka odmiana jest mi wskazana.
Wydziergałam ostatnio zakładkę do książki.
 Bardzo spodobało mi się połączenie kolorów i myślę zrobić takie kolczyki


 A tu z ogonkiem


 A tu dzierga się podkładka pod talerz dla ślubnego


A szal w koszyczku czeka na dokończenie ;-(
Miłego dnia !!

2 komentarze:

  1. Fantastyczna zakładka :-) Śliczny kwiatuszek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta kwiatuszkowa zakładka i podkładka też. Super zestawienie kolorów. Ślubny będzie na pewno bardzo zadowolony i przyjemnie będzie mu się jadło z talerza ustawionego na takiej podkładce.
    Kuchenne Rewolucje też nieraz oglądam:) W ogóle kiedyś odwiedziłam restaurację pani Magdy Gessler i od tej pory inaczej jakoś patrzę na jej program.
    W menu były błędy ortograficzne np. w nazwie szampana, a do tego zaserwowano mi mojito ze zgniłą miętą i musiałam się o nie dopominać bo był to aperitif. Ciasto do pizzy odważano na barze przy klientach, a kelner usłyszawszy, że stek ma być średnio wysmażony zapytał "ale na pewno?", po czym przyniósł coś, co trudno było uznać za stek:/
    Poniekąd się ubawiłam, ale jednak niesmak pozostał:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń