czwartek, 24 marca 2016

Wielkanocny tutorial jak zrobić szybką i efektowną pisankę

W sobotę idziemy z koszyczkami więc pewnie większość z was będzie robiła swoje pisanki jutro.
Ja przygotowałam dla was szybki tutorial jak zrobić efektowną pisankę bez zbędnego wkładu pracy.
Potrzebujemy
*skórki z cebuli
*gumki recepturki
*siatkę na owoce
*nożyczki
*jajka


Jajka wkładami do siatki z owoców/ warzyw i mocnościągamy gumką recepturką.


Do garnka z ciemnym dnem wkładamy warstwę cebuli. jajka i znów warstwę cebuli tak aby jajka były całe zanurzone w łupinach

 Jajka gotujemy ok 20 minut na małym ogniu. Zupełnie tak jak rosół żeby tylko pyrkały.
Po tym czasie jajka wyciągamy ze skorupek i studzimy.


Po wystudzeniu ściągamy siatkę i mamy szkockie jajka ;-)




 Jak Wam się podobają takie pisanki?
Proszę jeżeli ktoś wykorzysta mój pomysł niech wspomni o mnie w swoim wpisie, będzie mi miło.
Pozdrawiam serdecznie !!
Oczywiście mój projekcik zgłaszam na LINKOWE PARTY

2 komentarze:

  1. Super. Tez robilam podobne w zeszłym roku, tylko że wkładałam w ponczoche i obkladalam liściami pietruszki,
    Dziękuję za zgłoszenie na Linkowe Party.
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Co roku barwimy z mamą kilka jajek za pomocą obierek od cebuli, ale nie wpadłam na to, by je czymś obwiązać. Fajny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń