niedziela, 28 lutego 2016

Obiad dla dwojga, śledź i kartka ;-)

Taki zakręcony tytuł mam dzisiaj.
Od jutra będę się z G. mijać więc chciałam mu uszykować jedzonka na cały tydzień. Tak więc przystąpiłam do gotowania.
Na pierwszy ogień nasz dzisiejszy obiadek. Proste i pyszne.
Potrzebujemy tylko brokułów, jajek , kiełbasy śląskiej , pieczarek i cebuli. Dla lubiących ziarenka, słonecznik.

 Wersja dla G.

Dla mnie wersja bez mięska
z pieczarkami zasmażanymi na oliwie z oliwek 

A jeżeli chodzi o śledzia.
Uwielbiam wszelakiego rodzaju ryby. Podane w przeróżny sposób. U mnie na ten tydzień przygotowałam w oliwie z cebulą, oraz po kaszubsku.

No i na koniec kartka. KOleżanka z pracy odchodzi już na macieżyńskie. Chciałam coś dla niej przygotować, pomyślałam że kartka z życzeniami będzie najlepsza. Co myślicie?


Co myślicie o moich smakołykach i karteczce?
Miłej niedzieli

1 komentarz:

  1. Śliczna kartka :-)
    Ja też bardzo lubię śledzie i nadal szukam idealnego przepisu na ich zamarynowanie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń