wtorek, 12 stycznia 2016

przespałam poniedziałek

Najnormalniej w świecie po pracy położyłam się na dosłownie 5 minut. Grześ mnie obudził po 4 godzinach dał herbaty i przewrócił na drugi bok. To było straszne.
A dzisiaj od nowa kołomyja magazynowa 10 godzin biegania między regałami. Ale po pracy czas na relax. Może na temat książki napiszę jutro, a za to dzisiaj zapraszam na podsumowanie karteczki z cytatem. U Hubki brałam udział w wymiance karteczkowej. Bardzo przyjemnie spędziłam czas na zabawie, a do tego poznałam sporo ciekawych ludzi, oraz interesujące blogi. Oj piękne rzeczy tworzycie ludziska.
No ole do sedna Moją parą została Ania z bloga http://sosnowygaik.blogspot.co.uk/ Oto co od niej otrzymałam
Przepiękny wisior


 Starannie dopracowaną karteczkę


Magnesik i cukieraski.
A oto co ja wysłałam
Stemple aniołka kolczyki no i kartkę noworoczną
No z kartką się ne popisałam. Co prawda z kartką się nie popisałam bo kupiłam.
Ale myślę że nadrobiłam stempelkami ;-)
Bardzo dziękuję za wspólną zabawę obu dziewczynom.
I jeszcze jedna foteczka Po wyjsciu z pracy w drodze na autobus towarzyszyła mi tęcza


1 komentarz:

  1. Dostałaś fajowe rzeczy i sama też wysłałaś piękności. Tęcza!!!! A poszłaś poszukać garnka ze złotem? Podobno na końcu tęczy zawsze stoi?:)

    OdpowiedzUsuń