środa, 28 października 2015

Tutorial halloweenowy + ozdoby

W Polsce Halloween jest jeszcze sceptycznie obchodzone, w Anglii natomiast mają hopla na tym punkcie. Już we wrześniu można zakupić cukierki straszzzzzne ozdoby i dynie.
Ja osobiście Halloween obchodzę na swój sposób czyli dmucham świeczki na torcie ;-)
Tak to nie psikus mam urodziny w ten dzień.
I z tej okazji przygotowałam dla was mały prezent w formie tutorialu. Zapraszam!!!

To czego potrzebujemy sznurek, wata lub waciki, chusteczki higieniczne liście

 chusteczkę rozkładamy i w środek wkładamy wypełniacz.
 Watę formujemy i ściągamy główkę sznurkiem
 Rysujemy oczy

Rozwarstwiamy chusteczkę



 I woila mamy duszkową girlandę


Ja pomiędzy duszki przywiązałam liście naznierane w parku. Oczy fajnie maluje się kredką do oczu. A żeby duszkom dodać trochę szarawej barwy wystarczy pędzlem do makijażu nanieść na chusteczkę -duszka czarnego cienia do oczu i potargać trochę jego sukienkę ( chusteczkę)
Koszt wykonania girlandy mniej niż 1 zł.
A teraz moje upiorne ozdoby
Dynia którą zmasakruje w sobotę rano

 Cekiny w pająki wiedźmy i nietoperze
 Świecące kościotrupy
 Ceramiczna dynia
No to tyle na razie jeżeli ktoś skorzysta z mojego tutorialu miło mi będzie jak o mnie wspomni. No to Upiornego ;-)

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne te duszki! Masz świetne te kościotrupkowe lampki:))
    Uściski:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za tutorial, bardzo fajny, moze z dzieciakmai zrobie? Paczuszka dotarla juz w poniedzialek od Ciebie, dziekuje, super! Przepraszam, ze nie dalam zanku zycia, ale jedna noga jestem juz na walizce ;)

    OdpowiedzUsuń