niedziela, 30 sierpnia 2015

Niespodzianka, zakupy i kulinarne przeboje

Zacznę od niespodzianki jaka mnie spotkała.
Wygrałam upominek!! Majalena zrobiła dzisiaj podsumowanie i wylosowała mnie !!!! Ale się strasznie cieszę.Bardzo dziękuję i czekam na kolejną zabawę. Jedynie to żałuję że nie mogłam codziennie postów wrzucać, za co szczerze  przepraszam.
Wczorajsze zakupy były strasznie udane. Od kosmetyków do kolczyków włącznie. Może kosmetyki zostawię na następny post a dzisiaj pochwalę się kolczykami


A na koniec poczęstuję was moimi bułeczkami pizzowymi są pyszne proszę częstujcie się


Sposób przygotowania.
Wyrabiamy ciasto na pizze. W trakcie rośnięcia ciasta rozgrzewamy piekarnik na 230 stopni przygotowujemy farsz z pomidorów i cebuli. Formujemy małe placuszki z ciasta układamy farsz i posypujemy serem . Pieczemy przez 15 minut.

                                                             SMACZNEGO!!

2 komentarze:

  1. Zakupy faktyczne wspaniałe, też talie lubie. Gratuluje wylosowania. Jeszcze mi tylko podlinkuj ten wpis do dzisiejszego podsumowania. Dzieki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. te czerwone w kropeczki świetne, uwielbiam takie klimaty!
    I te długaśne czarno białe czadowe :)

    OdpowiedzUsuń