środa, 5 sierpnia 2015

Coś pysznego i prostego

Lubię czytać wasze blogi, można w nich zaleść nie tylko inspiracje ale też przepyszne pomysły na szybki obiad. Jakoś tak wyszło że nie jem mięsa, po prostu za nim nie przepadam.Czytając bloga Happyafterblog znalazłam przepis na makaron z cebulą. Trochę go zmodyfikowałam i przed chwilą zjadłam coś mega pysznego.

Moja modyfikacja:
Zamiast białego sosu dodałam sos sojowy i parmezan ;-)

Zdjęcia nie ma bo hmmm za szybko jadłam. A teraz przechodząc do środowych kolczyków. jakiś czas temu zginoł mi kolczyk który zrobiła moja koleżanka Dorota Kajda-Dudek. Bardzo lubię jej prace. Niestety nie prowadzi bloga, ale wiem że ma sklepik na Artillo.

Przedstawiam Państwu moje środowe kolczyki


Uciekam do pracy miłej Srody

1 komentarz:

  1. CUDNE!!! O rany, uwielbiam taki wzór i te kolorki! No poprostu boskie!

    OdpowiedzUsuń