poniedziałek, 20 stycznia 2014

Już jestem!!

Krótkie wyjaśnienie dlaczego mnie nie było.
Zmieniliśmy z mężem miejsce zamieszkania.  Z małego ciasnego pokoiku na duże dwupokojowe mieszkanie. Oj przeprowadzki wykańczają, zwłaszcza że to moja druga w ostatnich 10 miesiącach. No ale mam nadzieję że ostatnia. Internet mam już podłączony także będę do Was na bieżąco zaglądać.
Na powitanie kilka zdjęć moich roślinek ;-)

Bukiet żonkili. Wieczorem


Rano. ;-)

Jak kuchnia to i zioła. Moja mięta. Cebula już zasadzona


Pierwszy kwiatek jaki kupiłam w Anglii. Skrzydłokwiat. Jak dla mnie Beatka ;-)



Hiacynty. Jeżeli się nie mylę różowe. Ale zobaczymy

I przypominam o wyzwaniu
http://aniolowo24.blogspot.co.uk/2014/01/nowe-wyzwania-nowe-mozliwosci.html
Dziewczyny które czekaja na paczuszkę z poprzedniego wyzwania powinny dostać w tym tygodniu. Poczta już nie ode mnie zależy ;-). Przepraszam za opóźnienie. Pozdrawiam wszystkich serdecznie. ;-)

2 komentarze:

  1. Dobrze, że już się ogarnęłaś z przeprowadzką:) Moja praca gotowa, jak zrobię fotki, to zgłoszę, ale banerek zamieściłam:) Na paczuszkę poczekam, spokojnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przeprowadzki na większy metraż :)
    Udanego urządzania się :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń