środa, 19 czerwca 2013

STYLIST

Postanowiłam połączyć blogi, gazety i kraje.  Dzisiaj wsiadając do autobusu dostałam gazetę STYLIST. Moja pierwsza myśl kurcze przecież o tej gazecie czytałam na blogu http://happyafterblog.blogspot.co.uk/2013/06/francja-elegancja-czyli-stylist-z-metra.html. A teraz zapraszam was do porównania gazety z dwóch różnych krajów czyli Francji na blogu http://happyafterblog.blogspot.co.uk/2013/06/francja-elegancja-czyli-stylist-z-metra.html i mojej wypowiedzi na temat tej gazety wydawanej w Anglii

Moda jaka jest każdy widzi a gazeta Angielska w porównanu z Francuską jest ogromna.Jak we Francjii można sporo ciekawostek przeczytać tak w Angielskiej to zbiór reklam i fotek z przeraźliwie chudymi modelkami. Przedstawiam wam kilka stron owego pisemka





Jedyna spódnica ktora mi się strasznie spodobała


Fota w calości

reklama
 reklama

Zestawienie modnych rzeczy


reklama sandałek New Look  16 funtów para


A teraz mój trend baleriny z Primark-u


 śliczne czarne z kokardką


Jak je tylko zobaczyłam musiałam je mieć

Cena 4 funty

Dziewczyny jak tylko macie jakieś pisma modowe z różnych stron świata zostawcie link w komentarzu. Osobiście wolę Wasze blogi niż kioskowe gazety. Życzę miłego oglądania i porównywania ;-) Pozdrawiam blogowiczkę z Francji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz