poniedziałek, 27 maja 2013

Majówka Hrabiny Zofii

W sobotę i niedzielę odbyła się majowka w Krzeszowicaco prawda w tym roku nie byłam wystawcą ale nie mogłam oprzeć się pokusie i jechać odwiedzić koleżanki.
Jakieś takie zaćmienie mnie naszło na widok tylu cudowności że mało zdjęć mam zrobionych. No to zaczynamy fotorelację ;-)

W parku była swego czasu powódź na zdj nie wygląda to tak jak powinno Wymyte korzenie dają niesamowity efekt.

pieczątka
 na widokówce...

Zakupy czyli ceramika Agnieszki
tym razem zamiast motyla nabylam liścia

 Bransoletka którą podarowała mi Aga jest po prostu piękna


Tak się prezentuje na ręce

 Cudności moje


i księżyce powstaną z nich kolczyki


 Faceci też mieli swoje przyjemności


Żegnam was tą kawusią.
nie pochwaliłam się wczoraj filiżanką od Arctia  
Takie cudo sprawiłam Mojej mamusi
 Pozdrawiam ide na kawę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz